Är du från Polen? Ehh nej?


Haha va en gubbe som kom in och fråga mig om jag var från Polen eller Ukrina? jag be eh nej wtf lix? Men sen fick jag höra att jag var väldigt vacker jalla fall. haha gammal gubbe asso. Men alltid trevligt med komplimanger även om Andreas inte tyckte de va lika kul, haha nu ska jag inte få va själv i butiken när det fanns sånna där snusk gubbar! haha. Ah Lunchen vart Max. Fatta hur jävla gott de är med hamburgare efter nästan 2 månader utan det. Fick en sån STOR orgams så jag typ dig! Sen var jag och köpte den här söta bikinin på New yorker. Snacka om att jag va super hot i den. Bara coccos olja, Shorts några linnen och en till bikini kvar att inhandla innan Rhodos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0