Hemma, påsklov och hästhelg!

oj blir ett snabbt inlägg de här eftersom mamma hämtar mig om 20min och jag har inte ens packat!

På förmiddagen var min älskade Jossa in och sa hejdå för hon åker till sin Mormor i helgen! Så vi käka pigelin och drack latte! Sen efter det gick jag o R-Be ( the boss ) Och käka pizza. Och jag såklart trycker i mig mer pizza än honom. Duktig chey, Pinsamt att äta mer än honom men aja. Sen på eftermiddagen va jag och köpte tre par nya skor. Olalala! ( orkar inte fota men bild kommer nog efter helgen! ) Sen så böt jag tangentbord åt älskling eftersom hans var pajat. Sen var det bara att åka hem! träffa pussgurkan min en snabbis så han fick sina grejer och nu e jag på G mot mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0