ibland måste jag vara världens bästa flickvän!

Sov hos mitt hjärta inatt, oh vad min kille vet vad jag vill ha! Det är helt galet. haha snacka om att veta bättre än vad jag vet själv. Helt underbart! Och imorgon har vi vart tsm ett halvår. Det gick fort lix?

Igår kollade vi jalla fall på film (och jag åt mina äpplen jag...) och hade mys typ hela kvällen sen vid 12 vart det glass? Lite knasig tid men ingen av oss kunde direkt sova fast jag va as trött, Men de va väl för någon låg och prata med mig så!

Imorsa vart det jalla fall städning av Älsklingens rum... Det behövdes, Även om det var jag som sprang omkring och städa men han va duktigt o dammsög och plocka lite ändå efter lite tjat.

Kvällen ska jag vara hemma och förbereda mig för praktik och snacka lite skit med fina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0