inget godis på 2 veckor... 5cm mindre midja...

Min kropp bantar sig själv tydligen. Ganska otroligt, Men vem klagar? Fast har alltid mer elr mindre haft lätt att gå ner i vikt vilket är skönt när man blir lite rundare när man äter godis och skit. haha vilket jag känner mig ibland. men just nu vill jag bara se lite slankare ut. Sexigt till festerna som kommer och när jag åker utomlands och såklart vill man ju inte att killen ska skämas att gå med en!

Gammal bild på Ariel och jag när vi badar, Smal var man allså! men ridben har jag alltid haft men vart har min rumpa tagit vägen?
dock är bilden sen förra sensommaren så de är väl 1,5år sen. Lite skillnad på människa ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0