Okej, Fick praktik en vecka till... och de fanns risk för sommarjobb!

Tur att man e så duktig på praktiken så man får vara kvar, haha tillochmed blir tillsagd av personalen att fråga om sommarjobb! Gulligt av gubbaran... ( om man e gubbe före 30 ) men de tycker jag helt klart att man är.

På Praktiken va vi till Ikea och handlade och min boss fick mjukglass över hela sig, lite kul hahah... ( drf vi inte nämner några namn... då blir han sur haha! ) Sen efter det var jag och tränade på S.A.T.S med soffi, ganska kul men tyvärr så tyckte jag inte 55min träningspass tog tillräckligt mycket så sprang på löpbandet 10-15min efter oxå. Men här kommer ingen träningsvärk, Jag som ville ha  lite har inte haft de på ett tag men kommer väl nu när jag ska börja träna hade jag tänkt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0