beckfilm som jag inte sett? säger ba wow!

Otroligt att jag hitta en Beck-film jag inte hade sett idag som jag kollade på! Levande begravd. Helt okej men eftersom jag sett allt som heter både beck,wallander och andra gammla snubbar med pickadoll innan för jackan så är det lite samma sak alltihoppa. Men jag älskar ändå Svenska krimminalare satt. Det är lix bara så jag. Fast jag tycker själklart om svenska filmer över huvudtaget, men det är väl ba för man kan hångla samtidigt och lyssna va dom säger. Imorgon är det fredag, Noll planer anitingen lever jag och Jossa rövare eller så skulle jag träffa soffi. Men det löser sig helt klart! Sleep well ppl, Själv är jag ledig imorgon... Thoren <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0