Dålig uppdatering helt klart... snarare sämst!

Ah jo Min bby jossa kom till mig inatt och sov, Mysepys asso helt klart! Planerar fram till nyår och ser ut som att de blir i Åre dåda. Too much just nu bara, Känslor svämmar över... mamma flyttar till Uppsala snart med. jobbigt sådär bara... Men just nu har jag städat hela mitt rum, grejer de bruden kan ju om hon bara vill! Ikväll ska jag bara ta de lungt tror jag... ''tror''... Lite bilder från när Esther och jag va i Östhammar ska ni såkalart få med, och nya skor på G hem oxå.







Kommentarer
Postat av: Rebecca Persson

damn vad coola de första två bilderna var, :o :DD

skitsnyggt!



och bikinin din var galet snygg, ;)

2011-08-12 @ 16:31:31
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0