Det bara slog till och huu så jävla trött jag vart!

ah lev med att min blogg ser lite dampo ut, skulle fixat de idag men har varit så jätte trött! och just nu håller jag på att dör bara, Synd bara att alla mina toppar och linnen och sånt ligger i hela min säng = ingen plats och lägga sig och dö på.
Idag har varit en bra dag annars, eller ja! så gott som jalla fall. Vart en sväng ut och rida på en super pigg ponny gammla gubben som är 26år men det märks ju inte. Sen vart det hem och äta o duscha och nu ska jag plocka in kläderna i min garderob dåda. Vill köpa lite nya kläder men orka att ha ännu mer och plocka in, Sen så ska jag välja kläder tills imorgon... De skulle bli molningt och mellan 15-20 grader, Nästan för kallt för shorts men får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0