Kvinnorna med kropparna!

Nu blir det väl som det blir när man ska föröklara kvinnliga kroppar man har som lite förebilder... Eller förebilder o förebilder, Dom jobbar ju egentligen med att bli sedda så då lär man ju va snygg?


En av dom är helt klart Shakira, Hon har inte bara fin kropp utan hon kan ju röra på den oxå! Hon låg 3 eller om det va 4 förra året bland världens sexigaste kändisar.


En annan kvinna som jag tycker är otroligt fin är Holly från Playboy mansion. Visst vi snackar feta silikontuttar kanske men what ever, Vem skulle inte vilja ha de egentligen? Tror inte man ska döma någon för de. Jag tycker jalla fall hon är fin! Fast sen att hon va tsm med Hugh Hefner är väl en anna sak o de e bara lite skumt.


Kvinnornas förebild själv kom sen, juste Beyonce! Inte nog med att hon kan svänga på höfterna och har en otrolig röst, Hon är oxå en av dom kvinnliga artisterna som tjänar mest i hela världen. Och sen är hon ju såklart gift med Jay-Z Som tjänar mest av alla manliga? Snacka om att kunna köpa de man vill ha? Men inga silikonpattar här inte!



Sist då har vi Christina Aguilera, Jag tror ändå att det finaste med henne är hennes ansikte. Men Vad jag vet så är hennes kropp helt okej med. Hon visar upp den duktigt i filmen Burlesque, Och även om hon faktiskt har fyllt 30 och fyller tillomed 31 iår så är det okej att visa sin kropp sålänge man e stolt över den!


Haha shiet låter som värsta porren jag skrivit men missta mig inte, De här är bara kvinnor som jag ser upp till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0