måndag och nu jävlar ska jag ha min dator!

först o främst vaknade jag typ vid 8 när jag har sovmorgon till typ halv 11. Happy girl? Not. Men vaknade bara för att jag hade blött näsblod så såg ut som om nån hade försökt slakta mig inatt eller nått. haha snyggt? jävla nässpray. Men somnade jalla fall typ 10 igår så sov väl ganska mycket, Men behövdes eftersom jag sovit 8 timmar på 2,½ dygn mellan torsdag och Söndag morgon. Kom ju hem 5 igår morse typ? haha. Sen vart de slappa hela dagen med Tim. As skönt att bara ligga i soffan o glo på tv, Fast vi låg ju i sängen till typ 2 först då haha. Men idag måste jag få dator jäveln jalla fall. Vart utan den en hel vecka!



eh ja, ni får en bild på någons sko på en skolavslutning? Pappa har fina bilder på sin dator så tog den finaste jag hittar. Se och njut? wtf?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0