underbara nätter! eller inatt kanske den inte är så underbar...

Precis sett en tre timmar lång film, idag känner jag mig faktiskt lite ensam... Men som tur är blir jag uppvaktad via sms istället hihi så gulligt! Såg jalla fall en gammal Van Veetaren film? och vem fan bryr sig hur han stavar sitt namn egentligen? Ah inte jag inatt jalla fall. Även pratat med min lilla Soffi som kom hem från Alanya igår, wunderbart! bara längtar tills jag o min bby girl ska åka i Februari, Långt kvar jag vet men de kommer gå fort nu när skolan börjar igen snart jullov!

Dock blir det nog inte så mycket shopping den här månaden då pengarna är lite tighta, Så får blogga om nått annat än att skriva vad jag köpt helt enkelt... Men något par skor blir de säkert ändå! Någon dag ska ni faktiskt få se alla mina skor.. I konw i know... Jossas ide och visa upp alla sina underbara skor vart lix lite avis på iden att inte jag va så smart, JAG ERKÄNNER!

Hoppas ni får en super dag i skolan imorgon, för jag kommer dö av att gå upp halv 11. Inte för att de e tidigt utan för att jag inte kan sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0