åt helvete med skor... jag behöver dig!

fuck allt som heter skor, (även om jag precis beställt 3st ny. 1000spän fattigare och inte ett fuck lyckligare)  Jag behöver dig Jens, jag älskar dig jag fattar inte att det ska behöva bli såhär för att man ska känna de där, de där hjälp lösa att jag inte är ett skit utan dig, att du älskade mig fast mina små brister som igentligen är jävligt stora. Det inte många skulle pallat, även om det kanske inte bara är mitt fel är det nog till största del det. Förlåt, jag ger allt och jag menar allt för dig, det gör jag fortfarande och kommer alltid att göra. Du är världens finaste kom ihåg de.

Kommentarer
Postat av: Becca

Finns alltid älskling, du är stark, älskar dig!<3

2011-07-22 @ 13:43:22
URL: http://wisselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0