hemma från göteborg, Brun och lycklig!

Nu ska jag vara en duktig flicka och börja blogga lite igen efter allt, Hade jalla fall en super vecka i göteborg med min pojke och hans familj! Dock så fick jag någe prickar och svullnads grejer på magen efter andra dagen som har kliat i en vecka, Men dom kom såklart efter att jag tagit mitt första dopp för iår. Förra året va deredan 14 April ... Galet! Annars har jag väl mest ätit och åkt runt, Ett stopp i Jönköping på en vattenpark vart det oxå! Kom hem igår, död som jag va så ba slängde jag i mig mat och decka. Sov väl i sådär 12timmar sen gick jag hem till Jens imorse, Va där en stund sen så gick jag hem och packade och åkte till mamma en snabbis, Så ska hem imorgon igen och gå i skolan. Lite och fixa dåda!

Vart en sväng på ponnyn oxå... Ser att min rumpa ser vääldigt stor ut, dax o börja tänka på va man äter ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0