sry för obloggandet.... No intressant life.

Ja va säger man? Haft de piss men i helgen ska de bli grymt! Sitter här o käkar choklad och inser att efter midsommar är det dax och gå ner i vikt lite... Magen börjar bli lite rund, vet att folk bara inte vill erkänna att de e sant eftersom jag haft mina små svälta mig själv stunder. Imorogn kommer lönen! 1730spän för 3 dagar helt okej, Men nästa lön ska jag spara till Utlands semestern på Sportlovet. Då jävlar ska de röjas. På pojkväns fronten kan jag säga att jag vet ärligt inte om jag har någon längre... Men så länge de står på FB kör vi på de tills efter midsommar och sen lär vi ta tag i de och snacka om de. För som de e nu, Nej tack! Ska nog beställa lite kläder nu och bli happy!

Lite tauerings texter som jag funderat på... men får vänta ett halvår... ( precis som headern tydligen till bloggen... måste fixa... Kanske ikväll? )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0