Dålig uppdatering, Jo tack jag vet!

Ursäkta mig lite för den dåliga uppdateringen... Inte okej ska bli bättre men helgen var helt okej. Vart lite slapp fest i Hedesunda... (skogen) i helgen oxå. Kanske inte har berätta det? ingen aning. Men Nu sitter jag jalla fall i skolan och har tre timmar hål eftersom jag gick upp 6 för att ha idrott men hade ju ingen idrottslärare så ingen idrott allså. Kul...

Sen så har jag och min BF jossa bestämmt oss för att bli lite nyttiga och inte äta en massa skräp för att bli lite snygga till sommaren... Får väl se hur de kommer att gå eftersim vi e riktiga godis monster...

Party sugen i April?

Eftersom jag har otroligt J*vla tråkigt så hade jag tänkt och skriva lite party tips. Elr ja... Det är där Jag ska parta i April jalla fall! Men såklart är det privatfester oxå som är lite mer för inbjudna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0