Glömde datorladdaren... och mobil laddaren!

Hemskt hemskt... Har jalla fall flyttat mina älsklingar till mamma, mot min vilja eftersom jag inte kommer kunna träffa dom varje dag, men vad gör man om man måste? Men ska väl försöka lösa det på något sett förr elr senare. men hade tänkt vänta tills vi har varit utomlands. Var ute och red nu på morognen oxå. Skönt!

Sen ikväll ska jag vara med bästaste Soffi för dom ska ha visning på deras hus, tråkigt att hon ska flytta eftersom hon är den enda här i örbyhus som jag har riktig kontakt med... Men så blir det ibland. Hinner ju inte med och träffa alla ändå.

Igga att jag ser ut som värsta  muppen som finns på bilden, Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0