God natt min sköna!

Precis pratat med min sötnows i telefonen... shiet va vi e dåliga på att ringa till varandra, Insåg just att på min samtals lista har jag typ 3 samtal med honom ( snacka om att ba ringa i nödfall haha ) men om älskling kunde skaffa Telia ist så skulle allt vara lättare! haha Sen kollar man på hur ofta jag och jossa snackar, det är minst varannan dag vi typ ringer varandra. haha såfort det är nått så äre ba '' jag ringer ist''.

Nej om jag skulle försöka sova lite... Sova på Söndagar är inte min starka sida alls. Men är lite trött nu ändå så kanske kan gå, annars blir ju sova på naturkunskapen perfekt imorgon, haha! Gonatt på er bbys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0