Jag sa ju att jag inte va bra på att blogga....

Sitter här i min stora säng, Precis kommit hem från Jens. Såg nån as knasig film om ett hål oi marken? Så klart tyckte jag de där med 'hål' va as kul så låg väl och prata i stortsett halva filmen och när äntligen jag håller käften så börjar nån annan och snacka ( svårt och gissa vem när vi va två stycken lix...) Men hur mysigt är det inte när den man älskar ligger tett bakom en i hela filmen och berättar hur osmart man är, haha.

Annars är det bara så att efter om och men har jag fixat Praktik. På Alina systems vecka 14 sen vecka 15 har jag inte den blekaste än men ska klä upp mig i lite snygga skor och kläder imorgon och gå och fråga på lite Brat-butiker i Uppsala.

Sen på-inte äta godis fronten går det ju hyfsat dåda. Men jag ska ha en snygg kropp till sommaren och så är det bara! ( min sommar börjar då redan första Maj då jag åker till Rhodos! ) Men därimot Jossa, Pöh hon fuskar hon! chokladbollar hit och dit, Sen tror hon att jag oxå ska fuska! Fy skäms Josefina!


Kommentarer
Postat av: Jossa

HAHAH, gumman jag vet att du tog den där chokladen... och läsk är inte så jävla nyttigt du vet... (a) <3

2011-03-23 @ 00:02:50
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0