Hämtat paket och limmat ihop fingrarna.

Vart inte så mycket skola idag men va där och prata lite och så, Efter de så vart det lite Shopping! just love the way. Önskar att jag va rik, fast jag är nog inte den enda sam gör de! Men hur som helst så vart det Farsdag presenter mössa och ett armband, Sen när jag kom hem vart det städelistäda rummet lite! såg ut som värsta bombnedslaget. haha men nu är de fint o renbäddat och så! Va även och hämtade lite paket från Nelly på posten. Bland annat min klänning jag ska ha på nyår/julavslutning? ingen aning än men super fin va den och helt perfekt lagom lång! Dock så va den tight över tuttarna så kan typ bara ha den utan BH annars fick jag int eupp dragkedjan. haha vafan? Men nöjd är jag ändå! Dock får ni inga bilder för jag har inte orkat köpa ett minneskort till min systemkamera.. woopsi!
även lyckats limma ihop fingrarna när jag skulle limma min sula på skorna. duktig bruuuud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0