nya twilight igår...

tåget är försenat så antar att de är bra att blogga då! Min kropp mår lite halv taskigt efter allt tränande, svanken gör jätte ont i diskarna, har väl lyckats få inflamation där eftersom jag får de överallt i musklerna såfort jag ens tänker på att röra mig ungefär. Sen håller jag på och bli förkyld igen. fml lix? har sluta räkna nu men vet jalla fall att jag e frisk ca en vecka sen e jag förkyld minst två så fortsätter de så. satt snart blir de väl antibiotika. Great, sepe lång dag i skolan för övrigt. Och till er twiligh fans... filmen va helt okej, lite barnslig och konstiga scener men ah, inte mina favoritfilmer men helt klart värd att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0