dålig update, men helgen bestod av fest?

Som sagt ja, Helgen bestod till största delen av fest. så va väl full rulla till söndag kväll ungefär. fan va nice, Men grymt spårad. Börja redan på Fredag när Jossa kom hit och vi ja hade lite fjortisfylla haha åh. Men sen drog hon till borlänge på Lördag morgon sen på kvällen ledde de vidare till en grym förfest hos Becca, Den va nog grymare än själva festen. ( kanske för att jag bara kommer ihåg den typ...) Men men! Kom hem runt 3-4 på morgonen. Sov till typ 9 sen drog jag vidare till någon jag saknat fast jag inte erkänner de. HAHAH patetiska jag. Så idag ska jag in till skolan en snabbis o gå på UF kickoffen? Sen vidare till Mamma där jag boar inatt!


Jag e dunder förkyld med. Inte min grej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0