Hej! min data skärm blir vit, Kan jag få den så de blir lila ist?

Åh blir fucking tokig på våra skoldatorer som suger ap-röv rent ut sagt. Men va gör vi? Jo använder skiten endå o slår sönder skärmen när den inte funkar! :) Just nu sitter jag o pratar med min kära vän Markus. Lite synd att vi bor så långt bort från varandra för vi har haft en super kontakt och varit jätte bra polare. Och saknarn gör jag ju med! Men nästa sommar ska jag släpa med mig min kvinna så ska vi bosätta oss där! Och risken finns väl att vi blir där halva sommaren för man har det så jäkla kul! haha saknar tiderna i skåne! (haha mitt skåne ex fyller år idag btw. Grattis till honom? HAHAHA) Ojoj, den tiden!
Träningsvärk har jag med, från att inte träna ens en timme i veckan till 4-5timmar i veckan är ju sådär för kroppen säger jag bara. Men dunder härligt är det att komma igång med ridninigen igen! TränaT ASS här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0