Tänk tänk tänk!

Jag vet inte va jag ska tänka på... men de löser sig alltid haha nått kul o snyggt ploppar alltid upp i huvet, och hjälp va duktig jag har blivit på att blogga! Ska fixa ny header o sånt sen så den inte ser ut som en treåringsblogg haha, såg de igår. Okej om man lix va 5? Men snart bär de av in till Skolan och vara där i en o en halv timme. Sen vet jag faktiskt inte eftersom jag inte kommer ihåg hur mkt pengar jag har. haha! Men shopping blir de ju då inte eftersom jag råkade beställa kläder igår... och helt ärligt JAG RÅKADE! Men tur att jag har en så snäll pappa som ska få betala haha. Eller? Ska have a business talk med honom senare.
Bjuder på en sjukt ful bild. Varsegoda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0