haha de här med att blogga går lite si-sådär!

försöker skärpa mig men... njaa men de krävs faktiskt inspration eller va de heter, precis som att laga mat! okej nu ska jag absolut inte jämföra att laga mat med att blogga haha... mat e så mkt bättre. Men hur som helst va vi på nå event skit idag med skolan dom första timmarna, Och såklart kom jag försent hehe. men det är detaljer! Där fick vi papper... godis och kuk-ballonger haha sen ska vi gå på nå möten o snacka kuk & fitta typ nån gång i månaden. Helt okej för min del sålänge dom bjuder på fika. fatta man ju??? Men nog om de.

Annars är det snart helg igen och ska försöka ha en nykter helg! som om de ens e möjligt. haha Njaa efter att inte festat en enda helg på 10 veckor så tvek. Men de överlever vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0