oh dåligt av mig!

Lite bad uppdatering men det får man ta när man har massa för sig, Vart flytta hästar i tisdags och mat på max... Och Onsdag va väl sen och jag va trött som ett pucko så va bara att sova. Sen igår vart de handla handla handla! 2,5k fattigare men ny ljudanläggning och jag är grymt taggad tills Lördag! Ni vet bbys de är kulturnatten då, Eller Kulturnatta som dom gammla tydligen säger? Men de betyder jalla fall grymt med party för min del! Annars vart det ett par nya skor igår som jag fick av pappa, Han e bäst! Sen senare på kvällen fick man ju lite sovsällskap dåda! Alltid trevligt!
Va Annars bara hos Optikern idag. haha brytningsfel, Great? Behövde inga glasögon när jag skulle köra men dom rekomenderade att jag skulle skaffa de jalla fall. så får väl se hur de blir med den saken... annars vart de så att jag städa hela mitt rum nu innan jag satte mig här och satt in nya systemet som funkar klockrent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0