sista gången jag e hemma en lördag... de säger jag bara!

ja de e totalt värdelöst, sitter lix o tänker på såna saker som Banta? Motionera? Flyttar? Nästa veckas panik? tänker tillomed på mina ex hahaha åh herre gud jag kan inte sitta här och tänka på dom! Och absolut inte en lördag när jag ska vara ute och SPÅRA rent ut sagt.


Men det där med att träna kanske inte är en så dum ide. Fast för att träna så måste helt klart köpa nya träningskläder, vart sugen på de när vi va inne på stadium idag. Men asso nej. Springa omkring som en tönt efter en boll eller bara springa överhuvdtaget har aldrig vart min grej. Fast en gång i tiden hade jag då bra kondition o kunde springa låååångt och blev aldrig trött, Sen fick jag astma och att jag börja *host* röka *host* gjorde det inte de bättre precis haha. dumhuve. Och banta pallar jag verkligen inte bara haha, mat in my head. Jag kan inte leva utan mat! Men vem fan kan de egentligen? haha okej blond alla måste äta... Men det va inte de jag mena. jag e nog mer av en mat-narkoman, har alltid haft problem med den på ett eller annat sätt. BRA ELLAH! Ena sekunden ska man äta ett Äpple om dagen ungefär för att man tycker man e tjock. En vecka senare trycker man i sig mat tills man spyr ist. Kan de där ja! Har faktiskt gått hos en tant o snacka om mat-vanor och skit. Men hon va så osmart o tyckte man skulle äta nyttigt,ofta,frukt,grönsaker Bara sånt jag inte pallar! ät när ni e hungriga för fan, Annars skit it? Svårare än så är de inte. Nej. Så här kul har jag idag.. Lördag den 17 September 2011 (och ja, jag kollade kalendern i högra hörnet för jag hade ingen aning om vad de va för datum!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0