blir en hemma fredag!

och dricka öl med min kille och pappa, inte helt fel de med. Ska snart bli hämtad av pappa och åka till hålan tierp och handla (enda anledningen man åker dit är för att de e närmaste systembolaget!) Men jag hoppas de blir nått skit gott till mat för jag är jätte hungrig.
Nästa vecka ska jag även klippa mig och gå och boka en tid för gaddning! fullt upp som vanligt.
bjuder på denna otroligt fina bild sen midsommras på mig o min flicka. visst va vi snygga? dock inte på bild... farmor kan de där emd att fota. Grattis tanta! hur kan man misslyckas o få oss snygga lix?

Kommentarer
Postat av: Linaaaaa!

åh.. kan du inte lägga upp och förklara hur du fick den där underbara hårfärgen?! gud..

2012-04-17 @ 19:22:58
Postat av: Ellah

Åh va kul att du gillade den! Har dock mörkt nu, Men hade brunt sen slingade jag de med hetta varannan gång sen för hand varannan :)

2012-04-21 @ 15:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0