hemma en lördag... japp

ja, ny gaddad i onsdags, har bot i knivsta hela veckan men fick nog idag så åkte hem. gårdagen vart mat hos Antons föräldrar och fira hans storebror. Och idag är jag sur på honom. visst att man inte hinner umgås mycket på vardagarna de säger jag ingenting om. men sen att komma hem halv 7 en fredag och sluta två. och de sutom säga till mig att åka till honom. aja man glömer tiden. Sen gå upp halv nio en lördag bara för att åka o fixa bilen. visst fine inget fel med att ha ett intresse? men börjar kännas som de enda stället vi umgås på är i sängen... och de är när vi sover. Klart jag skriver med gråten i halsen, men jag tycker inte om att komma i andra hand. de vill ingen tjej göra.

Kommentarer
Postat av: Joss

det bästa sättet är att ta i lite med hårdhandskarna.. Det gör jag och man får ett resultat. Man måste våga säga! ingen ska komma i andra hand.. <3

2012-04-22 @ 11:21:09
URL: http://josefinawestling.blogg.se/
Postat av: Ellah

ja de e klart men blir lätt så elak när jag väl blir sur sen så och får lätt dåligt samvete så! men idag va allt bättre så :) <3

2012-04-23 @ 09:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0