hemma en svängis.

Hej alla glad och ledsna! Idag är då den stora dagen som vi bokade biljetter till för sådär 7 månader sen. de är allså dax för STUDENTKRYSSNING! Och jag vet att alla är galet taggade. Själv är jag lite halv taggad sådär men de kommer nog igång! Har packat min väska, min nessicär väger typ 3kg bara den. Men de är tunna sommarkläder som gäller eftersom smartfacen som hade röstat fram temat hade tagit fram beach tema. Inte så roligt... alla fjortisar kommer springa runt i bikini och de kommer säkert finnas nått snusk som kör toppless med om de är så. haha. ursäkta mig!
Igår va jag och min pojke i stan och handla massa mat och lite kläder till honom! Sen på kvällen gjorde jag ungefär 3kg potatis sallad och fläskfile och tzatziki. De vart gott, Sen till efterätt vart de massa glass, maränger och chokladsås. Sen e massa godis på de. Efter Påsk MÅSTE jag börja bant eller nått. har dock inte gått upp spec mkt i vikt men börjar känna mig som ett svullo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0