nyser hela hela hela tiden!

min förkyldning kan ta sig rejält. har bara degat ungefär sådär och smsat med markus sådär hela förmiddan. verkar inte hända ett skit i skåne heller så inte bara här uppe allt är dött, får skaffa kompisar i norrland med så får vi väl se om de kanske händer mer där... antagligen inte. Har inte bestämt mig om jag ska åka till A än. lite beslutsångerst för orkar inte tjaffsa heller idag, är lite depp pga vädret med. Går inte ens att vara ute knappt. SVINKALLT! men känner mig duktig som har skrivit flera blogginlägg idag fast att dom är ointressanta gör väl inget alls...
såhär äcklig är jag idag söndag dåda... inte ens värt att gå ut egentligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0