onsdags-inlägget.

hemkommen för någon timme sen, har börjat med maten lite smått. Eftersom att jag är en kvinna som tycker om att laga mat så står det ungsbakade grönsaker, bacon inlindad kycklinfile, currysås och ris på menyn. Blir lite stress för anton slutar halv 5 och vi ska hinna in till stan och träffa Linus och Elin med. Ska bli riktigt kul eftersom jag bara träffat Linus på krogen innan och hans tjej har jag inte träffat alls.

Dagens shopping vart en ny vårjacka för orkade inte åka hem och hämta min, sen nya pilotbrills och tränings dojer så nu har jag ingen ursäkt till att inte springa, men ska väl börja lite smått om astman tillåter.

Och igår va jag ju med Anton när han och hans bror tränade o skjuta! gick först en sväng i skogen sen sköt dom lerduvor och sen fick jag prova och skjuta med haha rena skämtet men va riktigt roligt ändå och jag träffade trotts allt några! Och shit så svårt de va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0