underbar påsk helg!

Helgen har spenderats hos min pojkes familj med skratt, god mat, godis och vin. En himmla massa kul, men ibland kan man få lite för mycket av de goda. haha nämner inget.. Men nu har jag jalla fall mellanlandat hemma och har varit ute och övningskört ett par mil. vilket gick väldigtbra. Vart öva lite omkörning dock v stillastående fordom haha men börjar få in snitsen och tillomed pappa tycker jag är duktig!

Men eftersom de har blivit för mycket av de goda nu så ska jag plocka bort kolhydraterna och bara äta fett och protiener, Dålig bantningsmetod jag vet. Efter någon månad har man gått upp igen och de är absolut inte helsosamt så om man är ganska  överviktig eller har mag/tarm problem eller även psykiska problem ska man inte banta på de här settet, för man får lätt problem med magen av allt fett! tro de eller ej. fett bränner fett. Önska mig lycka till från imorgon! hejdå pasta, potatis, bröd, godis, bullar, ALLT MED KOLHYDRATER! hej fet bea, keso, kött grönsaker och annat mums. tror inte jag lider igentligen haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0