so come on spin me around i don't wanna go home!

god morgon babies! Kom precis på att jag e ganska taggad på kulturnatten, älskar den! vi språrar alltid varenda jäkla år... helt otroligt! haha och iår vill jag spåra ännu mer.
 
Annars gick jag upp vid 9 för att bädda rent och äta furkost, ska komma någon gubbe och fixa ballkongen så vill ju inte precis ligga o sova neck när han kommer inrusande...(han har egen nyckel...) Så har varit vaken ett tag som sagt. Har även betalt mina räkningar... 1500spän fattigare + att mobilräkningen kommer nästa månad, yippie? Hur som helst måste jag leka med millus nu för hon håller på o mjauar och springer omkring i hela lägenheten... som att ha ett barn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0