Vad finns i mitt badrum?

God morgon mina fina! Fick en fråga vad jag använde för skönhetsprodukter så nu ska jag avslöja mina hemligheter! Jag är ingen tjej med speciellt mycket smink så hemligheten bakom allt är att ta hand om sin hud, och jag vet att de inte är så lätt och få den perfekt, har själv haft väldigt dålig hy! Ska avslöja min hemlighet nån annan dag för er ;)



Använder MaxFactors smooth Effect foundation om jag använder någon, Den är helt okej. Täcker dock inte så bra om man har finnar men finns den gröna varianten och den har en bättre teckande efekt. Sen ett hely gäng med borstar för olika behov!



Garniers BB cream är min stora kärlek, lätt, luktar gott och tecker mint lika bra som en foundation (faktiskt bättre än den jag har.) Sen rouge från H&M bara, sitter väl ungefär halva dagen men har inte orkar kosta på mig någon bättre, Ögonbryns penna från Maxfactor en gång i tiden, Mörk brun. räckt i hundra år! Ögon skuggor från VivaLadiva färgerna är starka och sitter suveränt!

Mascara från Loréal, helt okej. Dom blir varken längre eller mer glaomurösa men den duger. tror den kosta 129:- och nja man kan få nått bättre för dom pengarna men de va lite nödköp med så får duga tills jag tycker jag behöver en ny!


Och till sist, favorit nagelacket från IsaDora, Shocking Pink 106 tror jag den heter. Min favorit färg och sitter relativt länge och torkar fort. Hår produkter använder jag från ''Proffs'' både ''puffpuder'' och silikondroppar. Hårspray med när de ska användas, gör dock inte de så mycket längre då de sliter på håret.

Hoppas ni är nöjda med svaret, ska springa till tåget nu och åka till skolan! Hoppas ni får en super dag. Själv ska jag åka o motionera mig själv och kusarna. Och självklart har jag hur mycket smink som helst så tog bara med de jag kan använda till vardags. Fest smink får ni se någon annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0