Fäärdig!

färdigpackad och allt, klockan är ställd på 03.25 och väntar bara på att pappa ska komma hem med vågen!
eftersom jag läser min finaste vän Soffis blogg såhitta jag den här ''kul listan''. så http://hejsoffi.blogg.se/ ,Ni måste ju ha nått och läsa när inte jag gör mina små inlägg då&då.
En jag-behöver-fördriva-lite-tid-lista

Har du under senaste veckan:
Kysst någon? ohja!
Sovit bredvid någon av samma kön? - Jadå
Sovit bredvid någon av motsatt kön? - Jaa
Slagit ner någon? - haha nej
Ljugit för en bra vän? - nix
Svikit någon? - nej nej nej
Fuskat på prov/läxförhör? - haha alltid.
Blivit kallad Bögjävel? - nixi
Kallat någon Bögjävel? -haha nej!
Druckit alkohol? - faktiskt inte...

Vem:
Skrev du senast till på msn? - HAHAHAHAHA. jens.
Kramade du senast? - Jossa!
Sov du hos senast? - ingen aning faktiskt.
Ringde dig senast? - Mamma.

Vad:
Köpte du senast? - mat antagligen!
Gjorde du igår kväll? - spenderades natten med mamma på sjukhuset. galet trött?
Ska du göra imorgon? - Ska jag avslöja de? Flyger till Las Palmas imorgon klockan 8!
Vill du göra just nu? - knulla. ärligt.
Är närmast dig som är rosa? -mina trosor

Kärlek och Förhållanden:
Du är kär nu - hahah asso, den va svår men skulle nog säga de. jag vet, Sten kvinnan har känslor!
Du har sårat nån så de börjat gråta - inte sårat... men fått o gråta.
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ohja
Du har haft ett förhållande som varade över 8 månader - haha nej 8 månader exakt,
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nei
Du har haft ett förhållande som varade över två år - ja eller nej!

Ärlighet:
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - haha jo
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - haha många gånger.
Jag har smugit ut utan lov - yes
Jag har ljugit om var jag är för dina föräldrar - haha. njee
Jag har en hemlighet som ingen vet - joo
Jag har fuskat i ett spel - alltid!
Jag har struntat i ett prov - hahaha ALLTID skulle jag säga.

Dåliga tider:
Jag har skadat mig själv - puuuh den va jobbig.
Jag har druckit alkohol - skulle inte kalla de dåliga tider!
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - hahah ohja and i love it!
Jag har tagit mediciner mot depression - yes
Har anorexia och/eller bulimi - dom ville få det till de. Men dom kallade det bara ''mildare ätstörning''. loong time ago.
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - haha behöver alltid sova
Känner någon som blivigt misshandlad ? - yes,
Jag har vaknat gråtande - ja
Jag har somnat gråtande - jao
Jag grät senast - igår. haha såg blod på sjukhuset o höll på o spy!
Sett din mamma bli slagen -
Sett din pappa bli slagen -
Jag hatar begravningar - eh ja?
Har sett någon dö - inte sett tack gode gud skulle dö själv.
Någon som jag känner har dött nyligen - njee.

Utseende:
Vilken ögonfärg har du? blooo
Hur lång är du? 164
Vilken hårfärg har du? mörk blond nu men typ svart egentligen,
Långt eller kort hår? ganska långt!
Piercing i ansiktet? nej nej
Vilken ögonfärg skulle du vilja ha? den jag har duger väl?
Hur lång skulle du vilja vara? några cm till!
Vilken hår färg skulle du vilja ha? ingen aning.
Vill du ha kort eller långt hår? långt!
Skulle du vilja ha piercingar, isåfall vara? oj, nått kul eftersom man kan förändra o ta bort dom till skillnad från gaddningar.

Senaste du:
Åt - Potatisgratäng, snitzel (stavas?) bea  o majs!
Drack - multiii
Fick ett sms av - Anton!
Skicka ett sms till - Anton?
Kramade någon - Jossa imorse.
Du spydde - nån månad sen när jag va sjuk!
Skrattade riktigt mycket - igår va en skojig dag! har jag för mig...

Kärlek:
Är du singel? den där frågan är svår... men svaret är nog JA just nu.
Älskar du någon just nu? absolut.
När du säger "din livs första kärlek", vem tänker du på då? HAHAHH
Gillar du någon just nu? Jaaaaa!
Vad heter din nuvarande pojk / flickvän? no one.
Vem vet mest om dig? no one. Jossa mest isf.
Den / dom som du har känt längst? Esther måste jag säga!
Flera bra kompisar eller en bästa vän? Behöver både och
Någon du saknar att umgås med? Ij de ör några stycken!
Någon kompis som bor långt bort? ohja!
Den du har mest minnen med? Minnen med alla mina vänner!

Övrigt:
Musiksmak- de som är bra?
Sport - ryttarinna jag!
Galen eller lugn - galen...
Har du någon gång hört att du sjunger bra- haha jaa.
Har du hört att du borde bli modell - yes.
Något speciellt du har på dig varje dag - mitt guld halsband
Vem tänker du på just nu? Mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0