dagen efter min dag!

jag är 18 bitches! och mitt liv har aldrig varit så lätt! trodde jag jalla fall.... Gårdagen slutade helt crazy. Började med att jag försov mig till skolan. (ah hade sovit 2 timmar natten till onsdag.) lyckat! Hem med min brud. Slänga sig in i duschen, fixa sig in till Stan igen och äta. Sen hamnade vi på Terassen och efter de gick vi till Burger king och kissa haha, Redan där var det killar som började ragga. börja bra! vi måste vara bra snygga när vi halkar ut från toan där. Sen vidare mot O'conner. Där vi tog de sista innan krogen. Påverkade som ett barn på julafton rullade vi in på Withe club. Slänger oss in på toa, alla bartenderna glor på oss. haha, slänger oss på baren med när vi kommer dit för att inte mista vårat berusande, några briska efter rullar Becca in med stil med. Galen kväll med mycket mycket dans! och något för mkt alkohol för att vara en onsdag kanske.


Efter de, byter skor vid en busshållsplats. Vidare mot Max för lite fyllekäk. Där vi gör bort oss yttrligare en gång genom att få för oss att beställa på engelska, tur att ingen av oss kan engelska heller. Sluta med att stå på tågstationen och trycka i oss hamburgare. haha. Tack för en underbar fördelsedag ni som var med och delade den! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0