god morgon, sover som en stock jag!

vart ingen skola idag heller. skönt? haha och imorgon är det bara kort dag och Onsdag så är det idrottsdag =jag kan inte vara med för jag har min konstatna förkyldning som är tillbacka! Börjar bli jobbigt så ska till farbror doktorn på onsdag. Antagligen virus. HAHA kul att äta antibiotika? Njaa men om jag får de på Onsdag så äte rjag de tills nästa onsdag när jag fyller år och då ska jag inte ha nå jävla medicin. Får se vad dom säger.. har väll HIV. hahah nej nuså. urch så ska vi inte tänka! Nu ska jag äta frukost... eller lunch-middag. Min kropp mår lite kasst när jag äter en gång om dagen... får ju lite ont i magen sådär, haha chock av att få mat! -citerat av mannen i mitt liv... Pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0