oj ursäkta!

måste ju informera hur mitt fuckade år har varit!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja, festat ungefär... jätte mycket! men inge nytt?
2. Höll du några av dina nyårslöften?
haha ingen idé att ens ha några!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Många som vart men inga nära!
4. Dog någon som stod dig nära?
nej, va förra året de så står över iår!
5. Vilka länder besökte du?
Grekland och Åland haha
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
nej faktiskt inte. mer än att jag ska kunna lite på fler!
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
mångaa haha
8. Vad var din största framgång 2011?
jobbat antar jag? haha eller vad?
9. Största misstaget?
gör inga misstag, får bara erfarenheter,
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
sjukare än vanligt... ja, mycket sjuk. 
11. Bästa köpet?
ehh... nog inte köpt nåt kul iår. 
12. Vad spenderade du mest pengar på?
skor, och alkohol antar jag haha
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
folk som är äkta, mina hästar hihi och familjen oftast!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
finns för många allså.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
perioder? haha gjorde slut med mitt ex o de va jobbigt i ungefär sådär 2 månader. har aldrig haft så svårt o komma över någon haha, stone face. men de va ju ganska ofrivilligt, men nu är jag glad för de mesta igen och vem vet... kanske kär med?
16. Vad önskar du att du gjort mer?
vetifan. 
(vart tog fråga 17 vägen?)
18. Hur tillbringade du julen?
hos mamma, sen hos pappa.
19. Blev du kär i år?
faktiskt inte. haha va kär men blev de inte förra året. (2011)
20. Hur många one night stands?
den tänker jag inte svara på. haha inte för att jag skäms absolut inte. 
21. Favoritprogram på TV?
top model helt klart. 
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av 2011?
hatar ingen. starkt ord.
23. Bästa boken du läste 2011?
vem fan har tid o läsa?
24. Största musikaliska upptäckten?
RIX FM va galet förra året. haha
25. Något du önskade dig och fick?
önskade mig inget.
26. Något du önskade dig men inte fick?
nej?
27. Årets bästa film?
den va svår. sett många kanon filmer!
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
drack vin med jossa o jens haha, supade.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
mindre bråk helt klart.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
snygg? haha nej inte vet jag
31. Vad fick dig att må bra?
mina vänner mest tror jag. stundtals jens med haha ajajaja urch erkännande de där.
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
ojojojoj, hihihi 
33. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
mina sko köp.
34. Vem saknade du?
min kusin, mina skåne grabbar, va ju inte precis ner där. tiden räckte inte till. 
35. De bästa nya människorna du träffade?
många bra!
36. En värdefull läxa du lärt dig i år?
kvinnor har klackar på jobbet och i skolan... men riktiga kvinnor har dom kvar i sängen. 
37. Citera en sångtext som summerar ditt år?
orkar inteeee. haha ta nån bra ba! typ... nå sexit haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0