skit snack... BULL SHIT!

haha gud så kul det är att bo i en liten jävla håla. Nog för att de som sägs kanske var sant en gång i tiden? men ni som snackar behöver inte förknippa mig med det som om jag inte visste om de själv? Jag vet att jag har haft problem med mat, träning och gud vet vad. Men när det blir så att folk säger '' ja men hade inte hon problem med ätstörningar förut?'' go and fuck yourself. Gå vidare! De har jalla fall jag gjort. Mönstrena sitter väl kvar av att vissa dagar äter jag inget alls och mår allmänt illa överhuvudtaget, men oftast äter jag och mår bra! Och de ska jag vara helt ärlig det är tack vare min bästa vän som gör min vardag  lättare. Så ni som fortfarande snackar, de är flera år sedan och jag var inte direkt anorexia smal, visst va jag smal men inte sjukligtsmal? Jag bara hade mina problem. och visst jag hade samtal med nån kärring som skulle visa vad jag skulle äta och när hur var. men jag äter när jag är hungrig som alltid? vill inte att folk ska förknippa mig med något som va för länge sen och de är inte folks business och snacka om de ens, speciellt inte dom som inte känner mig... JA, JAG TAR ÅT MIG! de va en känslig period i mitt liv där allt krascha?  you know my name, not my story...

Kommentarer
Postat av: becca

<3

2012-01-20 @ 12:15:10
URL: http://wisselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0