sovit tills halv ett.

men är fan inte utvildad. vart lite konstigt igår så snackade med en viss hela natten sådär ungefär. fick veta mycket som jag redan visste, men de kändes konstigt o höra de oxå ist för att bara veta. Vet ju vad jag känner men vet inte om de är det bästa de är det. och känns som att någon behöver lägga sina kort på bordet så att jag kan fatta för en gångs skull! Ska jalla fall gå upp och umgås med mina skor tror jag.
Men inatt så satt jag och kollade lite tatueringar. hitta faktiskt några som jag vill ha. Ska dock inte skriva någon text längre. Alla gör de så tänkte vara orginel och inte göra de! Har dock lite beslutsångerst vart jag ska ha den. Men antingen framsidan av höften eller baksidan av höften haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0