urch o blä, men gott nytt år vart det jalla fall!

Nyår var som vanligt ganska sjukt.  Men för en gångs skull ska jag berätta ALLT! haha nästan
.
Började super stadigt med en tre rätters hos mig med fina brudar. Vi åt drack och va allmänt på topp skulle jag säga, riktigt taggade brudar! Vid sex började vi rulla iväg mot Rimbo dit vi skulle på lokalfest. Vi kom fram dit efter sådär 1,5h färd buss och bil. Måde lite halv risigt men de fick gå jalla fall. Vi träffade trevligt folk där och hade kul men sen så fick jag värsta host attackerna och kändes som jag skulle spy hela tiden. haha bra där lix? Så beslutade att Jossa o jag skulle ta bussen in till stan o fira där, Men sen började hon med må dåligt så vi bestämde oss efter ett tag att ''nej fan vi måste äta nått'' Så hitta vi en korv moj? lix haha korvmoj på nyår? haha men där tryckte vi i oss varsin kokt jalla fall och måde faktiskt mycket bättre efter de.
Vi satte oss jalla fall på tåget hem, piggnade till sen ringde fånen. Slutade att vi drog till Tierp och vart hämtade av Markus (vi firade även det nya året i hans bil och sprutade champangen i skärplinge av alla ställen på denna jord.) och nyår firades hos Nisse med massa bra folk! Så Nyår slutade väldigt bra ändå!
Foto: Becca På väg till första festen, redan då börja man ju se så vacker ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0