Hårfärgning av hår och löshår!

åh så skönt att få bort allt de vita som satt i mitt hår sen jag har målat hela veckan, hade äntligen målat klart idag på jobbet, eller stressat klart om man kan säga så, As mycket o göra imorgon innan det är semester men då kanske dagen går fort som tur är. Sista dagen alltså och jobba imorgon. Galet skönt! Imorgon blir det grillis hos becca på kvällen dock ska jag varken dricka eller med ut på krogen jag ska bara sitta där och va social! För ska köra och upp tidigt på lördan, men blir nog väldigt trevligt jalla fall! 
 
Oj vilken ful bild jag fixa på iphonen, haha men där har ni min middag... kebab sallad så grymt gott! Sen mitt hår innan färgning idag och mitt löshår som färgas! Dock får ni se resultatet imorgon. Nu ska jag kolla om de finns nått roligt att shoppa, som alla andra kvällar ungefär? Sen prata med Älsklingen en stund! Update om jag hittar nått kul ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0