Tisdag... äntligen över!

dö trött brud och nyäten, vart potatis gratäng och snitzel. mums på en tisdag sådär, självklart gjort att mästerkocken moi! vart bara en massa massa måla hela dagen idag, stått med pensel jäkeln i handen i 8 timmar. undra om jag kommer ha träningsvärk i högern imorgon? man kan ju tro att jag gjort nått helt annat isf haha. Förutom färg överallt så kom ett litet ket i postlådan idag och de va mitt löshår! dock måste jag färga mitt egna hår med de va redan räknat med eftersom de e ljusbrunt nu och de där va mörkbrunt, dock inte lika mörkt som min utväxt men får färga löshåret med lite annars! ända som va lite sådär va att de va lika långt som mitt vanligahår. Men räcker bra med utfyllnad eftersom det va 50cm långt och jag har ganska långt hår!
 
MIn målar polare Elin får stå för dagens bild ;) puss!
Självklart får ni en länk till hennes blogg med... http://mobil.skidelin.devote.se/ där har ni en sportig chey om inte annat! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0