underbar helg!

Mycket i helgen, galet mycke. Idag tog vi det hyfsat lungt men va ändå full fart!
Fredagen började med jobb hela dagen, Efter de firmafest, drack faktiskt lagom mycket på dom 4 timmarna jag va där! sen hem vid 10 och då kom min pojke och skulle sova hos mig. Lördagen började vi med att åka till ica o köpa massa gott till frukost, Sen fixade vi oss men mitt i smeten fick jag en allergisk reaktion i mina ögon av smicket så måste köpa nytt. Så fick tillbringa hela helgen utan smink. skit fint!  Sen åkte vi till östh. först och myste i solen där innan vi drog vidare till Öregrund och åt as gott på strandhotellet för att fira farmor&farfars 40års bröllopsdag. Vart väl där i ett par timmar så vart vi fotade (snygg som man va utan smink...) Och sen åkte vi tillbacka till örbyhus och hämta våra saker, slängde oss i bilen igen och åkte till hästarna och mamma. Där tog vi en romantisk tur på Ariel i skogen i solnedgången. Synd bara att hästen va super pigg och skulle bara springa med anton och mig på ryggen.. haha 130kg och hästen ville fortfarande bara springa o busa o va rädd för allt, haha mupp djur! Sen vart de jordgubbar o glass på de! hemma typ 11- halv tolv.
 
Och Idag Söndag så bestämde vi oss för att sova ut så sov till 10. inte lätt att ställa om efter allt jobb. men skönt va de! Blev veckta av pappa som ringde och hade beställt teori + övningsböcker. och blablabla. Sen fixade vi oss och åkte till Uppsala, Vart handla mat och sen lite nya kökshandukar+ grytlappar.. i know.. låter som en gammal kärring snart börjar jag väl brodera med... Och vart plast och skal till Iphonen. Sen hem laga mys middag på ballkongen, såg en film och nu ligger jag här i sängen och är allmänt otaggad på imorgon, och herre gud va mycket text. Till dig som läste allt... hur orkade du? ;) Hoppas ni får en trevlig jobb eller ledig dag imorgon! God natt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0