aj aj aj!

mina fötter... klarar av att gå flera dagar i sträck i pumps... men efter att ha gått en hel dag i arbets skor är mina fotleder svullna och gör galet ont, är stel som en pinne. Har precis ätit Lassange och ligger ny duschad och död i sängen! Ska kila ner i köket och hämta lite tårta för det är jag så himla värd efter idag. dagen har ändå gått fort och de betyder att alla andra dagar komme gå ännu fortare! Sitter o kikar på lite kläder till midsommar men hittar inget intressant alls, vilket är bra för plånboken! Hård och tuff dag, like a boss! ska ringa och prata med min fina pojke så jag blir lite gladare.
Grattis till min fina underbara vän Soffi som fyllder 19 igår med. Får försöka ses snart o fira eftersom jag inte kunde i helgen! Love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0