Funkade inte att blogga igår?

Fungerade inte att blogga igår så ni fick ingen snabb update från min sida inte! Haft en jätte mysig midsommar ute vid kusten med familjen på min pojkes sida. Och gårdagen vart att först fixa balkongen med blommor och ute möbler, invigde den med kaffe och jordbubbar i solen.Sen drog vi in en sväng till Uppsala för att checka nya mobiler, ingen av oss hittade nått som vi vart storm förtjusta i så får vänta. Sen vart det en romantisk rid tur i skogen i solskenet. Väldigt mycket mygg, men va hur lätt som helst värt de.

Idag har det då varit massa inomhus jobb som o måla, grada och städa. lite tråkigt väder men ibland behövs luften rensas! Nu ska jag checka in Nellys nya rea, även om jag aldrig mer skulle köpa nått där... *säga imot sig själv... bra där*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0