God morgon alla fina på nationaldagen!

God morgon God morgon! Hoppas alla lever efter gårdagen? Själv sluta min kväll ganska tidigt för jag ska åka till Öregrund idag och vill helst vara lite fräch. Efter att vi motagit soffi igår så gick jag med hennes familj på lite stadsvandring till domkyrkan.. i mina 15,5cm klackar. Hade skapligt ont i högra stortån sen. Men ingen mer stans faktiskt. SOM TUR VA, hade jag ombytes skor där till ett par jätte sköna pumps så kvällen slutade fint med vin god mat och sånt! Va hemma i knivsta till halv 9 efter mycket tjat om förfester och utgång men hade ingen biljett till studentfesten så. Men vart en film och popcorn till min pojke kom hem vid 10 och myste! Men en sak att jag e supertaggad till min student! Imorgon åker jag även till Linköping och kommer inte hem förens på Måndag.
Min pojke åkte för o mecka bil nu på morgonen, hans parfym känns fortfarande i lakanen i sängen. Underbart! Ska gosa ner mig en stund till innan jag går ner mot ica o ska köpa nått mumsigt! hihi tjockt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0