hahah.

har jalla fall tagit mitt feta arsle från sängen till soffan. Orkar inget idag... men måste dammsuga lägenheten och börja packa. Måste även fixa mig om nån timme.. ORKAR INTE!!! ska jalla fall kolla klart på The Hills först.

Allmänt
Namn: Ellinore
Födelsedatum: 25 januari
Födelseplats: Östhammar
Bor: Örbyhus, knivsta
Ögonfärg: blå/grå
Hårfärg: brunhårig med lite olika slinogr under haha. 
Längd: runt 165. + eller -
Skostorlek: olika. 37-39
Civilstatus: have a boyfriend.
Höger eller vänsterhänt: höger mest
Stjärntecken: vattenman
Kär: jaappdå


Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol?: igår ja
Rökt?: Ja, va skit arg. men har slutat annars så va första den här månaden. och fick för mig själv!
Shoppat?: Yes!
Skejtat?: whaah ah tog en sväng i mina pumps imorse.
Bakat?: yes. man e väl hemmafru. 
Stulit något?: nix?
Motionerat: Yes.
Solat: nopp
Haft sex: nej igår.
Tappat bort saker: haha hela jävla tiden.


Antal...
människor du skulle ge ditt liv för: ingen aning dom jag älskar!
piercings: naveln
tatueringar: en och ½
syskon: en bror.
saker jag ångrar: man måste göra misstag för att bli erfaren!
skor: haha. 50+
mascaror: 2 just nu bara. 
personer du kysst: eh va? vem räknkar de.. haha kanske när man va 12.

 

Gott & Blandat
Pepsi eller Coca Cola: Pepzi max!
McDonalds eller Burger King: beror på. 
Adidas eller Nike: Nike
Choklad eller vanilj: Choklad.
Kärlek eller sex: beror på. 
Tacos eller Pizza: hmm pizza.
Läppstift eller läppglans: beror på humör.
Buss eller bil: Bil!
Cider eller öl: svår fråga. beror med på humör.


Ärligt
Svär du: ibland.
Sjunger du: Jadå
Duschar du varje dag: oftast
Gillar du skolan: ibland.
Kommer du överens med dina föräldrar: nej inte mamma för tillfället.
Tuggar tuggummi: ja
Plattar håret: nej, de sliter så mkt utan återfuktning. så nej. 
Gråter du: ja.


Har du någonsin...
Däckat eller varit jättefull?: hahahaha. urch.
Blivit kallad hora?: Ja. av min bror? haha idiot 
Blivit nedslagen?: nej
Ångrat ett sex?: ja.
Druckit whiskey?: fyfan ja. 
Kissat ner dig?: haha nej? snusk
Ljugit om din ålder?: ja
Bråkat utan anledning?: ah när jag vart arg säkert.
Kallat dina föräldrar cp?: japp.
Varit uppe 24 h?: 48 tillomed! sen sov man gott.


I framtiden
Namn på barn?: vet inte än. får väl se när den ploppar ut isf.
Hur vill du dö?: snygg?
Vad vill du bli när du blir gammal: vill inte bli gammal. 
Hur vill du gifta dig?: vet inte.
Vart vill du bo?: stoooort fint hus!!
Drömjobbet: nått man tjänar massa på.

Vad är det första du tänker på när du vaknar?  TRÖÖÖTT

Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? ja.
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? haha ja.
Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? haha de är nog bäst för honom de!
Har du någonsin pussat någon som varit hög? har jag säkert.
Någonting som stör dig som folk sagt till/om dig? har jag nog.
Vem är den största idioten du känner? hmmm vet faktiskt inte.
Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? haha yo bitch!
Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? haha ja.
Hatar du någon just nu? Nejdå. 
Vem tog senast på din rumpa? Anton. 
Har du syskon som är äldre än 21? nei.
Hur fick du ditt senaste blåmärke? gick in i sängen. 
Saknar du någon just nu? Ja de gör jag.
Är du längre än de flesta i din ålder? nja. asso. i min klass e dom flesta korta så e lång. men bland mina andra kompisar e jag kort.
Kommer du ihåg exakt de orden du använde för att avsluta ditt senaste förhållande? haha nej. vet bara varför.
Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? Slå min pojkvän hårt.
Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? ja. men ångrat mig lite för vuxen för de.
Känner du någon som är oskuld? tror faktiskt inte de.
När gapskrattade du senast? ingen aning.
Brukar du tänka innan du talar? ne-pp.
Skulle du någonsin kunna tatuera dig? jadå
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? haha ja.
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Ja!
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? ja de skulle dom nog. fast inte panik.
Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? nej
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära?haha ja om jag tänkte på de o fick en miljon.
Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt? så sant så.
Har du någonsin kysst någon efter att ni gjort slut/slutat vara på g? haha ja.
Om du kunde välja att någon skulle "försvinna", skulle du? nej.
Pratar du ofta? jadå när jag har nått att säga.
Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? sängen, köket och soffan.
Vad är det bästa som hände dig idag? inte fan va det att jag fick morgon sex jalla fall. 
Vem har du umgåtts med idag? Ska senare på kalas så!
Är du en elak person? nej de tror jag inte. bara världigt sur om jag väl e sur.
Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa? hus? ny häst. körkort.
Vad lyssnar du på just nu? Musik på tvn
Tror du att andra människor tycker illa om dig? finns alltid nån. 
Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra? eh få astma antagligen?
Är du lycklig? ja.

Vem skrek du senast på och varför? vet faktiskt inte skriker sällan. 
När grät du senast? förra veckan tror jag. 
Vem kramade du senast? Anton imorse. annars massa tjejer igår!
Är du rädd för mörker? ja.
Vad drack du senast? o'boy.
Tror du att två ex kan vara vänner? försökt med alla så nej. 
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? ja. 
Sover du med dörren öppen eller stängd? halv öppen.
Skulle du vilja vara berömd? Om ja, för vad? vet faktiskt inte. 
Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? sol...
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? Många!
Hur många gånger finns a med i hela ditt namn? två.
Vilken svordom använder du mest? vet inte faktiskt.
Äger du en iPod? nei
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? ingenting
Hur många resväskor äger du? en stor. eller två.
Använder du flip-flops? nej fyfan va fult

Var köper du dina matvaror ifrån? jag eller min kille. pappa om jag e hemma.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? både och. 
Vilken var den senaste filmen du såg? Hitta nemo igår haha. 
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? en vän.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? nått jag ville ha... typ ny mobil?
Har någon någonsin kallat dig lat? japp. 
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nej men skulle nog behövas ibland!
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? eh? har inte ens en sån. 
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Eminem... min hjälte. sen lite blandat. 
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? hahaha ingen aning. 
När var senast någon stötte på dig? förra helgen o anton va med. haha skit sur pojkvän. 
Vad åt du till middag senast? Soffis student buffé :)
Använder du huvtröjor? hemma eller när jag tränar!
Kan du vissla? jappsi
Vem var den senaste som ringde dig? Pappa för 10min sen. 
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Bergodalbanor som går bajs fort!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Finns de säkert.
Vilket riktnummer befinner du dig i? 018
Tittade du på tecknat när du var liten? Japp ibland fortfarande ;)
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? hmm sådär. knivsta u know.
Hur många syskon har du? ett. samam fråga igen?
Är du blyg inför det motsatta könet? nopp
Vilken film kan du alla replikerna till? ingen aning. 
Äger du några band t-shirts? gör jag nog nån stans djupt inne i min garderob.
När flög du senast? Gran Canaria i Februari. 
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4.
Läser du för skojs skull? fen nej.
Pratar du några andra språk? Engelska.
Diskar du din egen disk? diskmaskin. hos pappa ibland.
Har du gråtit offentligt? har säkert hänt.
Har du en stationär dator eller en laptop? laptop.
Försöker du alltid lära dig nya saker?njee. ingen aning. tkr de e kul med nya saker.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? kaske en till tattoo.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? om han vill göra ett gott intryck Ja. snåla fan annars och de blir jalla fall inte jag intresserad av. 
Kan du kasta macka? ibland får jag till de ;)
Har du någonsin varit på Jamaica? Nepps
Vad har du med dig in på bion? Läsk och godis oftast. 
Vem var din favoritlärare och varför? Var? eh... Maria som vi har nu isf.
Har du dejtat någon av en annan religion? haha nej. inte va jag vet.
Vad har du för väder? fult
Har du en blogg? eh nej? har en grogg. 
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Maria eller sören. 
Gillar du att flyga? ja sover så. 
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? snygg. första ögonkastet. sen e de personligheten senare.
När sov du senast på golvet? haha i januari nån gång tror jag. haha hos jossas kille. fyfan
Gillar du din boende-situation? japp.
Vilken är din mammas hemstad? Enköping
Din pappas hemstad? Norrköping.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? olika.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? oftast ja. inte idag dock. ska bara dammsuga sen till öre.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? haha ja med jossa.
Vilken är din favoritfrukt? ingen aning.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? nej. 
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 19. urch.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? haha nej. sålänge man fattar. 
Tror du på liv på andra planeter? nån liten grej finns säkert.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? oj mamma. 
Tror du att Gud är man eller kvinna? kvinna. FEMINIST! kvinna med skägg. 
Vad var det senaste du åt? Bullee.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? båda tror jag. 
Hur valde dina föräldrar ditt namn? eh fråga dom? :) 
Gillar du senap? beror på. 
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? ska jag köpa ett par nya skor eller ta en cigg?
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? absolut vilke kick!
Har du haft sex de senaste veckorna? jaaa igår?
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? eh... uhh
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? noppsi
Tycker du om att krama folk? ja de e klart :)
Skulle du säga att du är trendig? nje. min egna stil 
Äger du en digitalkamera? Japp
Har du haft ett one night stand? ja har väl hänt. 
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Hon där buden med dreads från idol. har hört att vi e lika i facet?
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ah
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? kommer inte ihåg
Tycker du att du är attraktiv? när jag har nya underkläder o känner mig fräsch finns de säkert nån som tänder på mig. 
Vad är du allergisk mot? getingar, reagerat på pollen igår. Mjölk ibland, sen finns de väl mer men ba e känslig imot.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nejdå.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Emil eller nå sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0