I-I-I-I I LOVE!

Gårdagen vart först en heldag på Gränby handlade massa tråkgit så som tvättmedel, shampoo, mat och diskmedel och annat allmänt tråkigt. Hitta nada. Köpte bara ett halsband som jag hade på 50års festen vi va på i går! Måste bara säga att maten va grymt god med! Grillbuffe, ört potatis massa såser sallader, tårter och annat mumsigt! Kom hem halv 4 inatt. Lite halv lullig och svullna fötter av allt dansande! (magen va ju då med svullen efter all alkohol!)

Idag har det varit sämst väder så har regnat till och från helda dagen så vi har bara legat oduschad eo snuskiga i soffan med huvevärk och käkat godis och glass. Såg Hamilton & Älska mig igen va väl lite efter o se hamilton nu men har inte direkt känt nått behov av den men för att vara svenskt ''action'' va den helt okej.

Men nu mina vänner, ligger köttet i marinaden och jag ska schussa in tatisen i ugnen och mosa avocado och tomater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0