slut som artist...

jobbat massa idag vilket va värligt jobbigt, vart en snabb grillning när jag kom hem se rullade de på en vända med bilen och övningskörde. Gick helt okej! Sen ringde min bby så vart prata i telefonen en stund men han va stressad och skulle iväg så kände mig lite dissad ;) nej men! beställt en midsommar klänning med så hoppas för gudskull att den kommer nästa vecka. fick även ett mejl att mina skor som saknades i paketet för typ 2-3 veckor sen va skickade. Funderar på o skicka tillbacka dom för blir så sur när saker kommer sent, skulle lix haft dom på studenten?

HAHAH förövrigt ( ja ren skadeglädje... helt klart den bästa! ) älskar jag att mitt ex är tsm med någon som jag och Jossa garvar åt typ varje gång vi ser henne i skolan för hon ser så ful o konstig ut. no names. haha men insidan räknades väl antar jag för där kan man inte gått på utsidan jalla fall! nog för att man inte bryr sig om sina ex... Men lilla gubben du kunde väl ha hittat nå snyggare? de förtjänar du! byta ner dig sådär mycket va väl ovärt? ;) Men de bllir nog bra! Nog om de. Nu ska jag försöka massera mina fotleder som är helt paja efter mina bajs jobbarskor. Sov gott snuttar!


Skriver inga namn så gör inga personliga påhopp. Dock har jag rätt till yttrandefrihet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0